I undersökningen, som genomförs av CFI Group, visade det sig att Tjänstecentrum har de tredje mest nöjda hyresgästerna, endast besegrade av Norrporten med de mest nöjda kunderna och Hufvudstaden på andra plats.
Tjänstecentrum brukar delta i undersökningen vart annat år och deltog nu för tredje gången.
Vi arbetar aktivt med att ge våra hyresgäster den service de efterfrågar så att de kan fokusera på sin verksamhet, säger Agnetha Brandt, VD för Tjänstecentrum i Örnsköldsvik AB.
Den senaste tiden har vi märkt av en ökad efterfrågan och det kan ju också vara ett tecken på att våra hyresgästers uppfattning om vad man får som hyresgäst i Arken har spridit sig och fler vill komma hit, säger marknads- och uthyrningsansvariga Susanne Persson.
Norrporten har sedan starten 1994 etablerat verksamhet på ett flertal orter med expansiv utveckling utefter E4-korridoren från Luleå i norr till Hamburg i söder och med huvudkontor i Sundsvall.