Örnsköldsvik

AnnorlundaBra - nytt grepp för att marknadsföra Höga Kusten

Idag åker Höga Kusten Turism tillsammans med ett dussin företag ned till Stockholm och Oscarsteatern för att marknadsföra Höga Kusten.



Bland andra deltar Ulvö Hotell, Box Whisky, Hotell Höga Kusten, Lappudden och Naturkompaniet. Bakom idén ligger en av toppbloggarna på Finest.se, Camilla Näslund, uppvuxen i Nordingrå, Höga Kusten, som även kan titulera sig PR-konsult, föreläsare, inspiratör och inte minst mamma och gay.

I sin föreställning AnnorlundaBra på Oscarsteatern, får åhörarna följa med på hennes omskakande livsresa.

I föreställningen tar hon även upp den stora betydelse Höga Kusten har haft i hennes liv. Det är just den betydelsen hon vill vidareförmedla till omvärlden, genom att bjuda in aktörer från Höga Kusten som i speciella montrar på teatern kommer att bjuda publiken på smakprov av Höga Kusten. Upplevelser både för ögat och magen. Hon siktar på att fylla Oscarsteatern och inte mindre 100 bloggare och en rad kändisar är exklusivt inbjudna.

- Vi tror att vi på nya sätt kan marknadsföra och skapa kännedom om Höga Kusten mot en ny målgrupp. Att tillsammans skapa en längtan och dröm efter att få uppleva Höga Kusten!
Vi vet att Stockholm och Mälardalen är vår största marknad och nu tar vi chansen att nå ut till fler människor. Flera företag kommer att vara på plats och sälja in sina upplevelser, säger Maria Lundkvist, verksamhetschef vid Höga Kusten Turism.
Publicerat